Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » ΒΟΥΛΑ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ: ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση






“Βούλα Πατουλίδου: Κάλεσμα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης  προς όλους τους φορείς σε κοινή πορεία για την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης μας”


Στους λίγους μήνες επαναλειτουργίας του γραφείου του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing του Ν. Θεσσαλονίκης, έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για να μπορέσει ο Οργανισμός  με σταθερά βήματα  να ανακτήσει τον σημαντικό του ρόλο ως ο επίσημος φορέας προβολής του Προορισμού για την πόλη και τον νομό Θεσσαλονίκης έχοντας ως πρωταρχικό στόχο την υποστήριξη όλων των επαγγελματιών του χώρου και τη συνεργασία με όλους τους φορείς του τουρισμού που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας.
Μέλη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης είναι η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων ,ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης, η ΔΕΘ – HELEXPO και το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.
Η διεύρυνση του Οργανισμού με τη συμμετοχή και άλλων φορέων,  κρίνεται απαραίτητη για  να επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για την συστηματική και ουσιαστική προβολή του προορισμού μας.
Συνεργασίες και συναντήσεις με τον ΕΟΤ, το Τμήμα Τουρισμού της Περιφέρειας, το TCB (Thessaloniki Convention Bureau), την Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης,  τον Σύνδεσμο Ξεναγών Θεσσαλονίκης, την Λέσχη Αρχιμαγείρων Βορείου Ελλάδος, την Εφορεία Αρχαιοτήτων καθώς και με πολλούς άλλους φορείς έχουν ήδη πραγματοποιηθεί για τη στήριξη και το συντονισμό επιμέρους δράσεων.
Οι συνέργειες και οι κοινές προσπάθειες με τις Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και με τα Προξενεία που λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη, θεωρούνται δεδομένες εφόσον θέλουμε να καταστήσουμε τον προορισμό μας έναν προορισμό για όλες τις εποχές.
Ιδιαίτερα σημαντική για τον Οργανισμό Τουρισμού θεωρούμε τη συμμετοχή σε αυτόν, τόσο των δημόσιων όσο και των  ιδιωτικών φορέων, καθώς δεν μπορούμε να πιστεύουμε ότι οι επαγγελματίες του τουρισμού θα συνεχίσουν να επωμίζονται μόνοι τους το οικονομικό βάρος της προβολής του προορισμού, όσο σημαντική και να είναι η εμπειρία και η τεχνογνωσία τους.

Είμαστε κοντά στην ολοκλήρωση του portal του προορισμού της Θεσσαλονίκης, που θα καλύψει μια βασική ανάγκη της προβολής του τουριστικού μας προορισμού και των υπηρεσιών  στο σύνολο τους για να μπορέσουμε να δώσουμε το τόσο σημαντικό αυτό εργαλείο στους επαγγελματίες που σχετίζονται με την προώθηση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης μας, ώστε να επικεντρωθούν στην επιμέρους προβολή των υπηρεσιών τους .
Ευελπιστούμε, εφόσον έχουμε τη συνεργασία όλων, ότι το portal του Οργανισμού Τουρισμού θα μπορεί να λειτουργήσει πολύ σύντομα  και στην πορεία θα εξελίσσεται ώστε να περάσει μελλοντικά και σε εφαρμογή (application) για την καλύτερη ενημέρωση του επισκέπτη.
Ένα ακόμα σημαντικό και καινοτόμο μέσο που θα  αναπτυχθεί μέσω του portal, είναι το  δίκτυο  των Πρεσβευτών  - Ambassadors  της Θεσσαλονίκης, ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο διεθνώς αλλά και ανεκμετάλλευτο μέχρι τώρα για την πόλη μας, μοντέλο προώθησης του προορισμού.
Το δίκτυο αυτό θα περιλαμβάνει επαγγελματίες και επιχειρήσεις, ανθρώπους της Τέχνης, των επιστημών, αθλητές και απλούς πολίτες ή επισκέπτες αυτής της πόλης  που προβάλουν την Θεσσαλονίκη ή θα ήθελαν να προβάλουν την πόλη μας  σε ένα ηλεκτρονικό δίκτυο με πολύ μεγάλα οφέλη προς όλους μας.
Επίσης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ προχωράμε στην εκτύπωση οδηγού της πόλης που θα μπορεί να βρίσκει κάποιος και ηλεκτρονικά στο portal και φυσικά συνεχίζουμε τις προσπάθειες για την συνεχή  λειτουργία του γραφείου πληροφοριών στο αεροδρόμιο Μακεδονία.
Η τόνωση και η προβολή της κοινής μας ταυτότητας ( brand name) της πόλης “Many Stories One Heart” που δημιουργήθηκε το 2012 από όλους, είναι επίσης κάτι που πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όλοι μαζί.  Πρέπει να βρίσκεται στις ιστοσελίδες και τα έντυπα όλων όσων εκπροσωπούν τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό και να την κάνουμε γνωστή και στους ίδιους τους πολίτες αλλά και στους επισκέπτες μας.
Τέλος όσο αφορά την συμμετοχή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού, θεωρούμε αυτονόητο ότι όπου συμμετέχουν μέλη του Οργανισμού Τουρισμού, σημαίνει ότι συμμετέχει και ο ίδιος ο Οργανισμός. Προτεραιότητα μας,  μέχρι τη στιγμή που επίσημα ο Οργανισμός Τουρισμού θα συμμετέχει σε Διεθνείς Εκθέσεις, είναι η δημιουργία του απαραίτητου προωθητικού υλικού και η οργάνωση των επαφών με επαγγελματίες του τουρισμού.  Η συμμετοχή μας θα είναι στοχευμένη και αυστηρά, σε συγκεκριμένες Εκθέσεις, με κριτήριο τις ανάγκες προβολής της πόλης μας σε συνδυασμό με το καλύτερο αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Εύχομαι το κάλεσμα του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης  προς όλους τους φορείς για μια κοινή πορεία, να βρει την απαραίτητη υποστήριξη  για να αναπτύξουμε μαζί μια νέα και δημιουργική νοοτροπία που θα βασίζεται στη συνέπεια και στον επαγγελματισμό,  ώστε  να καταφέρουμε να βάλουμε την Θεσσαλονίκη μας στη θέση που της αξίζει στον Παγκόσμιο Τουριστικό Χάρτη.

Η Πρόεδρος Δ.Σ.
Βούλα Πατουλίδου





Ευχαριστούμε για τη συνεργασία.

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply