Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΑΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΟΥΠΛΗ ΞΑΝΘΟΥΛΑ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΟΜΕΝΗΣ
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση




Πολλές φορές αγανακτείς όταν ακούς ή διαβάζεις αρνητικά σχόλια για κάποιους ανθρώπους που γνωρίζει, όχι μόνον το Πανελλήνιο αλλά όλος ο κόσμος, για την θυσία του για το κοινωνικό σύνολο.
Όταν γνωρίζει όλος ο κόσμος πως ένας άνθρωπος  τα έβαλε με τους πάντες για να ζουν χωρίς φόβο και ασφάλεια οι συνάνθρωποί του και πιο συγκεκριμένα οι συνδημότες του, όταν ένας άνθρωπος που αντί να τιμηθεί για την προσφορά του στο  προσφυγικό-μεταναστευτικό-λαθρομεταναστευτικό θέμα, να βρίσκεται κάποιος ή κάποιοι, οι οποίοι ξυπνάνε ένα πρωί και  ψάχνουν να συκοφαντήσουν εκείνον που δεν μπορούν και δεν θα φθάσουν ποτέ, διότι η μικρότητά τους τόσα μπορεί να κάνει, όταν μάλιστα αυτός ο κάποιος είναι γνωστός για την κοινωνική του προσφορά τόσο όσο κανείς άλλος στο Δήμο του και αυτό το γνωρίζουν και τα παγκόσμια ΜΜΕ, αυτό που μένει να πούμε είναι: «ΜΠΡΑΒΟ κυρία Σουπλή Ξανθούλα». Χίλια μπράβο.
Και μη ξεχνάς κυρία Σουπλή, δεν μπορεί κανείς να σεβαστεί κάποιον άλλο όταν δεν έχει ο ίδιος αυτοσεβασμό.


Αντί άλλων σχολείων παραθέτουμε την επιστολή της κ. Σουπλή Ξανθούλας.
Σε απάντηση της άδικης, απρόκλητης και αήθους επίθεσης που δέχτηκα (η οποία απάντηση άργησε επειδή περίμενα την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου μπας και κάποιος βρει φιλότιμο και αναγνωρίσει το λάθος του ζητώντας μου συγνώμη- πράγμα που δεν έγινε) έχω να δηλώσω τα εξής:
1. Ουδέποτε ζήτησα από τον κ. Σιωνίδη να παρέμβει για να μου σταλεί εκχιονιστικό μηχάνημα στην Ειδομένη. Άλλωστε στην επιστολή του ο κ. Σιωνίδης ήταν σαφής, αναφέρει προέδρους πρώην κοινοτήτων του Δήμου Πολυκάστρου. Η Ειδομένη υπήρξε κοινότητα του Δήμου Αξιούπολης. Λίγο σοβαρότητα όταν εξαπολύετε τέτοιου «επιπέδου» επίθεση, γιατί εκτίθεστε και εσείς και η νοημοσύνη σας κ. Γαρόπουλε.
2. Δεν είμαι φερέφωνο κανενός. Η πορεία μου, έχει δείξει σε όλους ότι και λόγο έχω δικό μου και βούληση και σχέδιο για τον τόπο μου.
3. Δεν είμαι «Δήμαρχος» αλλά Πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Ειδομένης και για να φτάσω να κατέχω αυτό το αξίωμα εξασφάλισα τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη της πλειοψηφίας των πολιτών της Ειδομένης, του Χαμηλού και της Δογάνης. Τον σεβασμό αυτόν τον απαιτώ από οποιονδήποτε αναφέρεται στο πρόσωπό μου.
Δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω με την υπόθεση Γαρόπουλου. Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και για τα λόγια του.
Ξανθούλα Ν. Σουπλή
Πρόεδρος Τοπικής Κοινόητας Ειδομένης

Το κείμενο που ενόχλησε όχι μόνον την κυρία Σουπλή αλλά σχεδόν το σύνολο των Δημοτών.

About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply