Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » ΛΥΠΑΜΑΙ ΔΗΜΑΡΧΕ. ΖΗΤΑΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ KILKISWEBTV.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Την Τρίτη που μας πέρασε (17/1/17) όλοι είδαν στο facebook μία φωτογραφία του γράφοντος με τον Δήμαρχο Κιλκίς κ. Σισμανίδη Δημήτριο.
Κάποιοι, όπως μου είπαν, χαμογέλασαν, κάποιοι δεν πίστευαν στα μάτια τους που έβλεπαν εμένα με τον Δήμαρχο στο ίδιο τραπέζι και μάλιστα αγκαλιά, μα κανένας όμως δεν πίστεψε πως θα ήταν δυνατόν να γίνω σαν κάποιους άλλους που ούτε βλέπουν ούτε ακούνε!
Τι συναίβει άραγε; Από τις φωτογραφίες θα διαπιστώσατε ότι στο τραπέζι βρίσκονται τρεις Αντιδήμαρχοι, Μανουσαρίδης, Νικολαίδης και Πιπερίδης, ο Δήμαρχος, ο Γ. Γραμματέας του Δήμου κ. Γαβριηλίδης, ο οδηγός του Δημάρχου κ. Χρυσάφης, εγώ και ο ανεψιός μου Γεωργιάδης.
Μπορείτε να μου πείτε τι σημαίνει μια τέτοια σύνθεση Δημάρχου Αντιδημάρχων, Γ. Γραμματέα και ενός δημοσιογράφου που τον τελευταίο μήνα «έβγαλε στον αέρα» θέματα που κάποιοι άλλοι τα έκρυβαν κάτω από το χαλί;
Λυπάμαι Δήμαρχε, διότι προς στιγμή πίστεψα πράγματι πως θα ήθελες την συνεργασία μου για τον καλό των πολιτών-Δημοτών, αλλά εμείς στο χωριό μου λέμε: «ο σκύλον ντο μαθάν κι απομαθάν» εις δε την λαϊκή παροιμία λένε «ο λύκος και αν αλλάξει, αλλάζει μόνο το μαλλί του και όχι το χούϊ του»
Λάθος μου αγαπητοί αναγνώστες για πολλοστή φορά! Λάθος μου να πιστέψω πως αυτός ο άνθρωπος θα φερθεί με ευγνωμοσύνη σε έναν άνθρωπο που αγωνίστηκε και πρόσφερε τα πάντα κατά τον εκλογικό του αγώνα. Λάθος και σας ζητώ χίλια συγγνώμη που πίστεψα στην πρόσκληση που μου έκαναν τάχα για την γιορτή του Αντώνη Μανουσαρίδη! Λάθος μου!
 Δεν έπρεπε να πιστέψω έναν άνθρωπο ο οποίος σε κάθε του ευκαιρία βρίζει το κόμμα που στήριξε την υποψηφιότητά του, την Νέα Δημοκρατία. Ο άνθρωπος που δεν σεβάστηκε ένα ολόκληρο κόμμα και θα σεβαστεί του δημότες του;
Κρίμα Δήμαρχε. Εάν ποτέ ζητήσεις να ξαναμιλήσουμε, να ξέρεις θα το κάνουμε μπροστά σε κάμερα, ή μαζί με δικηγόρο, διότι ακόμη και στο μαγνητόφωνο είσαι ικανός να αμφισβητήσεις τόσο τον εαυτό σου όσο και την φωνή σου! 





About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply