Select Menu

ads2

ads2

Slider

Travel

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ


link για pchands

Performance

Cute

My Place

Racing

Videos

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Εμφανιζόμενη ανάρτηση

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΔΟΥΝ ΣΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ:

Δημοσιογραφόντας 46 χρόνια, από τον Οκτώβριο του 1973 και όντας Συντάκτης της Εφημερίδος του «ΜΑΧΗΤΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ» το 1980, ΥΠΌ ΤΟΝ ΑΕΊΜΝ...

» » » » ΕΤΣΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΚΙΛΚΙΣ!
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση


 


 Μεσάνυχτα Σαββάτου προς Κυριακή ώρα 01:30 πήρα ένα μήνυμα που μου έλεγε: κύριε Θεόφιλε πήγαινε αύριο το πρωϊ να δεις το χάλι έξω από το παλιό ΚΤΕΟ από τα σκουπίδια.
Την επόμενη ημέρα στις 09:20 ήμουν στο ΚΤΕΟ. Ήταν πράγματι η εικόνα που βλέπεται στις φωτογραφίες και στο βίντεο. Όχι τίποτε σπουδαίο, αν και είχαν περάσει τέσσερις ημέρες από την διανομή.
Ακούω τον κ. Θεόφιλο Φωτιάδη να με φωνάζει να πάω κοντά του. Το αποτέλεσμα ήταν να πεί αυτά που ακούτε στην κάμερα και πάρα πολλά άλλα!
Ενώ συζητάμε έχοντας εγώ την πλάτη μου προς το ΚΤΕΟ (αποθήκη τροφίμων πλέον) μου λέει ο κ. Φωτιάδης: κοίτα – κοίτα αυτοί οι δύο έρχονται συχνά σε ώρες μη εργάσιμες και φορτώνουν τρόφιμα!
Ο τρόπος με τον οποίον εκινούντο δεν μου φάνηκε φυσιολογικός και ειδοποιήσαμε τόσο το εκατό όσο και τον υπεύθυνο  Αντιδήμαρχο.  Ο Αντιδήμαρχος μας είπε πως είναι για εγγεγραμμένους δικαιούχους από τις Μουριές που δεν ήρθαν να τα πάρουν και πως θα τα πάνε στις Μουριές.  Εν τω μεταξύ ήρθε ένα περιπολικό και ένα αυτοκίνητο της ασφαλείας και μας ρώτησαν προς τα πού πήγαν. Τους είπα πως επικοινώνησα με τον Αντιδήμαρχο και μου είπε πως πάνε κατ’ ευθείαν στις Μουριές
Από ότι πληροφορήθηκα αργότερα τα περιπολικά και το αυτοκίνητο της ασφάλειας τους εντόπισαν μέσα στο Δροσάτο.
Επειδή δεν σταματήσαμε εδώ και συνεχίσαμε την έρευνα χωρίς τελικά να μπορέσουμε να διαπιστώσουμε που πήγαν τα τρόφιμα, όσοι θέλουν περισσότερες λεπτομέρειες το πώς ένα Ι.Χ. και όχι αυτοκίνητο του Δήμου με οδηγό μη υπάλληλο βρέθηκε να φορτώνει τρόφιμα για τις Μουριές και βρέθηκε στο Δροσάτο, ας ρωτήσουν τους υπεύθυνους!
 
 Εδώ πρέπει να σημειώσω πως περίμενα μέχρι την Τετάρτη βράδυ για να έρθει στα χέρια μου η κατάσταση με τα ονόματα των δικαιούχων και για αυτό καθυστέρησα την δημοσίευση. Όμως δεν έφθασε ποτέ σε εμένα καμία κατάσταση με ονόματα.
















About ΤΕΟ ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply